اغلب راکبان از مزایای خاص موتورسیکلتها برای پیمایشهای تکنفره بهره میبرند؛ اما گاهی هم پیش میآید که مالکان میخواهند تجربیات جذاب رانندگی با موتورسیکلت را با یک نفر دیگر به اشتراک بگذارند. شاید بیشتر موتورسیکلتها فضایی برای نشستن دو سرنشین را داشته باشند ولی حقیقت آن است که تنها تعداد کمی از محصولات هستند که به صورت ویژه برای این منظور طراحی شدهاند.
از سال 1395 خط تولید موتورسیکلتهای کاربراتوری در ایران متوقف گردید و جایگزین آنها موتورهای با سیستم سوخت رسانی EFI یا همان انژکتوری جهت جلوگیری از آلودگی بیشتر محیط زیست روانه بازار شده اند و اکنون پس از گذشت 6 سال از عرضه این موتورسیکلت ها متاسفانه این موتورسیکلت ها با خرابی بسیار خود باعث شدند تا علاقمندان به موتورسیکلت با صرف هزینه های بسیار و دردسرهای بسیاری در تامین قطعات این موتورسیکلت ها مجبور به کاربراتوری نمودن موتورسیکلت های خود بشوند. از این روی باشگاه موتورسواران ایران هرساله با تست و ببررسی موتورسیکلت های عرضه شده در بازار ایران سعی مینماید تا اقدام به معرفی بهترین موتورسیکلت ها با بالاترین قدرت، گشتاور، کیفیت و امکانات به کلیه علاقمندان به موتورسیکلت نماید.
شاید شما هم جزو علاقمه مندان به موتورسیکت های شکاری باشید. موتورسیکلت هایی که از عمر آنها بیش از 15 سال نمی گذرد. موتورسیکلت های درون شهری که به دلیل شکل ظاهری آنها بسیار مناسب حمل بار و مسافرت های جاده ای هستند. و به دلیل امکانات آنها هر موتور سواری را برای داشتن آنها جلب می کند. پس در ادامه برای شناخت 5 مورد از بهترین های بازار ایران با ما همراه باشید.
این روزها شاید خیلیها تصور کنند که هر موتورسیکلتی که به دل جادههای خاکی میزند، نامش «آفرود» است اما برای موتوربازها، آفرود داریم تا آفرود! آنها دستهبندی خاص خودشان را برای موتورسیکلتهای آفرود دارند. البته اگر مطلب آشنایی با انواع موتورسیکلت را مطالعه کرده باشید، احتمالا شما هم کلاسهای مختلف موتورها را میشناسید. در ادامه با ما در باشگاه موتورسواران ایران همراه باشید تا در زمینه معرفی بهترین موتورسیکلت های آفرود بازار ایران آشنا گردید
از سال 1395 موتورسیکلتهای کاربراتوری دیگر تولید نمی شوند و جایگزین آنها موتورهای EFI یا همان انژکتوری روانه بازار شده اند و اکنون پس از گذشت 5 سال از عرضه این موتورسیکلت ها به بازار علاقمندان به موتورسیکلتها با سوالات بسیاری مواجه هستند و کسانی که قصد خرید این موتورسیکلت ها را دارند منتظراند تا به سوالات آنها پاسخ داده شود. پس از بررسی اولین موتورسیکلت های انژکتوری در سال 1399 به دلیل تبلیغات وسیع شرکت های مونتاژ کننده و وارد کنند موتورسیکلت در کشور بر آن شدیم مجددا به بررسی موتورسیکلت های تولیدی در سال 1400 بپردازیم و ببینم این تبلیغات گسترده چه میزان به واقعیت نزدیک هستند. پس از چنین ماه انتظار با انجام چندین باره تست امروز حاصل نتایج را در اختیار شما می گذاریم. پس در ادامه با من حمید حساس در سایت باشگاه موتورسواران ایران همراه باشید تا ببینم بهترین موتورسیکلت های عرضه شده در سال 1400 کدام هستند.
طی چند سال گذشته نام تجاری بنلی، بسیاری از موتورسواران ایرانی را مجذوب خود کرد است و بسیاری از افراد به صرف نام تجاری آن که بر گرفته شده از شکرت بنلی ایتالیا است با هذینه های بسیار بالایی اقدام به تهیه موتورهای بنلی مینمایند. اکنون قصد داریم تا به نقد و بررسی یکی از گران قیمت ترین این موتورها یعنی موتورسیکلت بنلی تی ان تی 300 بپردازیم و ببینیم که آیا این موتورسیکلت که در بازار ایران به یک موتورسیکلت مطرح تبدیل شده است در واقعیت چیست و چقدر بهای واقعی آن است؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.
چند سالی از ورود موتورسیکلت های انژکتوری (EFI) به بازار ایران می گذرد و علاقه مندان به موتورسیکلت ها با سوالات بسیاری مواجه هستند و کسانی که قصد خرید این موتورسیکلت ها را دارند منتظراند تا به سوالات آنها پاسخ داده شود. پس از ماه ها انتظار و تاخیر بسیار زیاد در قراردادن این مطلب به دلیل انجام چندین باره تست های انجام شده امروز حاصل نتایج را در اختیار شما می گذاریم. پس در ادامه با ماهمراه باشید.
مدتی است که شایعات و خبرهایی در رابطه با واردات موتورسیکلت های انژکتوری به بازار را شنیده ایم. امروز میخواهیم شما را با اولین موتورسیلکت نیمه درون شهری و اسپرت وارداتی محصول شرکت متین خودرو زنجان آشنا کنیم. محصولی که برای اولین بار از شرکتی ارائه می شود که تا کنون حرفی برای رقابت در بازار موتورسیکلت نداشته است اما با وارد کردن موتورسیکلت زونتس zontes گوی سبقت را از تمامی شرکت های معتبر و خوش نام بازار را ربوده است. پس در دادامه با ما همراه باشید.