مجید رضایی عضو هیات مدیره انجمن صنعت موتورسیکلت ایران بهصراحت علاوهبر ضعیف خواندن قشر پیک موتوری و دلسوزی عجیب برای آنها، در ادامه هزینه اسقاطی که شرکتهای مونتاژکننده موتورسیکلت (با توجه به نوع قیمتگذاریهای نجومی خود که دوبله انواع هزینهها را از خریداران خود گرفتهاند) را به خودروسازها وصل میکند و میگوید که پیکهای موتوری هزینه اسقاط را به خودروسازها دادند. سوالی که مطرح میشود این است وقتی شما در قیمتگذاری هزینه اسقاط را اعمال میکنید پس چرا میگویید هزینه ۲ هزار میلیاردی برای صنعت موتورسیکلت ایجاد شده است؟
آیا مسئولان میدانند که بعضی از شرکتهای موتورسیکلتساز محصولات به اصطلاح برند را از کف فروشگاههای خارج از کشور جمع میکنند و بعد از دمونتاژ به ایران میآورند و با قیمتهای فوق نجومی به فروش میرسانند؟ آیا واقعا محصولاتی که با نام کشورهای خاص و به عنوان اورجینال میفروشند از چین یا کشورهای دیگر نیست؟ آیا چند سال دیگر این محصولات خدمات و قطعه لازم ندارند؟ آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان مردم را از دست این صنعت نجات دهند؟ آیا همچنان باید این صنعت رها باشد؟
منبع: خبرگزاری صدا و سیما نویسنده: نا مشخص