نقد و بررسی موتور سیکلت تریل پیشرو 250 گلد کیو ام Pishro 250 Gold QM
در پنجاه سال گذشته بروز تحولات گسترده در عرصه صنعت موتورسیکلت سازی، تغییرات عمده ای را در نگرش استفاده از این وسیله نقلیه به وجود آورده و بازار این محصولات را بیش از پیش متنوع کرده است.
انتخاب یک وسیله مناسب و ایده آل همیشه یکی از بزرگترین نکاتی است که بسیار در ایجاد آدرنالین در بدن برای ایجاد احساسی شگرف و ایجاد خاطرات بسیار زیبا همیشه سخت و دشوار بوده است. امروز میخواهیم یکی دیگر از نام آشناترین موتورسیکلت های موجود در بازار ایران را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید در انتخاب و خرید یک موتورسیکلت تریل در رده آفروید تصمیمی مناسب بگیرید. پس در ادامه با حساس کامپیوتر همراه باشید.
معرفی شرکت سازنده:
گروه صنعتی فارس فعالیت خود را با تولید 3 مدل موتورسیکلت در کارخانه واقع در شهرک صنعتی سروستان شیراز در استان فارس آغاز نمود. در حال حاضر تولیدات این شرکت به بیش از 22 مدل افزایش یافته که سهم قابل ملاحظه ای از بازار موتورسیکلت ایران را به خود اختصاص داده است.
دفتر مرکزی :
تهران، خیابان طالقانی، بين خيابان استاد نجات الهي و سپهبد قرني، نبش کوچه صف شکن، شماره 308 ، ساختمان گروه صنعتی فارس
فروشگاه و نمایشگاه دائمی :
1- تهران - بزرگراه آفریقا، بالاتر از جهان کودک، نبش دیدار شمالی تلفن : 15 الی 88678810-21-98+
2- اصفهان - پل فردوسی ، بلوار آینه خانه شرقی، جنب بانک سرمایه تلفن : 36676444-31-98+
3- تهران - بزرگراه نواب صفوی، خیابان هلال احمر، چهارراه عباسی، نبش ابراهیمی، پلاک 452 تلفن : 55461800-21-98+
وب سایت: http://www.farsauto.ir
قیمت:
- 255.000.000 ریال در مورخه 1398/06/04 در تهران
- 264.500.000 ریال در مورخه 1398/06/04 در مشهد
- 262.000.000 ریال در مورخه 1398/06/04 در قم
- 263.500.000 ریال در مورخه 1398/06/04 در اصفهان
- 264.000.000 ریال در مورخه 1398/06/04 در شیراز
- 269.500.000 ریال در مورخه 1398/06/04 در بوشهر
مشخصات فنی درج شده شرکت گروه صنعتی فارس |
مشخصات فنی درج شده شرکت روان سیکلت |
||
قوای محرکه |
تک سیلندر-چهارزمانه - هواخنک با رادیاتور روغن |
تک سیلندر-چهارزمانه - هواخنک با رادیاتور روغن OHV |
Engine Type |
حجم اتاق |
249 سی سی |
199 سی سی |
Displacement |
قطر سیلندر,طول کورس پیستون |
76x55 میلیمتر |
58.2x66 میلی متر |
Bore * Stroke (mm) |
نسبت تراکم |
9.4:1 |
9.4:1 |
Compression ratio |
سیستم استارت |
الکتریکی- هندلی |
الکتریکی- هندلی |
Ignition |
استاندارد آلایندگی | یورو 3 | یورو 3 | Emission Standard |
گیربکس |
5 دنده |
5 دنده |
Transmission |
حداکثر گشتاوری |
- |
14.5 نیوتن متر/7000(R/دقیقه) |
Maximum torque |
حداکثر قدرت |
12.5 کیلو وات /6658 (R/دقیقه) |
11.5 کیلو وات /8000(R/دقیقه) |
Maximum power |
حداکثر توان |
16.76 اسب بخار |
15.4 اسب بخار |
Maximum Ph(S) |
کلاچ |
قوته ور در روغن |
قوته ور در روغن |
Clutch(F/R) |
سیستم جرقه |
تخلیه الکتریکی- CDI |
تخلیه الکتریکی- CDI |
Starting method |
طول |
2080 میلی متر |
2125 میلی متر |
L (mm) |
عرض |
800 میلی متر |
815 میلی متر |
W (mm) |
ارتفاع |
1045 میلی متر |
1285 میلی متر |
H (mm) |
فاصله بین دو چرخ |
1449 میلی متر |
1405 میلی متر |
Wheelbase |
وزن خالص |
126 کیلوگرم |
128 کیلوگرم |
Vehicle Quality |
سیستم تعلیق جلو |
تلسکوپی |
تلسکوپی |
Front suspension |
سیستم تعلیق عقب |
تک کمک فنر قابل تنظیم |
تک کمک فنر قابل تنظیم |
Rear suspension |
ترمز جلو |
ترمز دیسکی |
ترمز دیسکی |
Brake Front |
ترمز عقب |
ترمز دیسکی |
ترمز دیسکی |
Brake Rear |
لاستیک جلو |
21x2.75 |
21-3.00 |
Tyre Front |
لاستیک عقب |
18x4.10 |
18-4.10 |
Tyre Rear |
ظرفیت باک |
8 لیتر |
10.5 لیتر |
Fuel capacity |
مصرف سوخت اسمی: |
3.1 لیتر در هر 100 کیلومتر |
2.8 لیتر در هر 100 کیلومتر |
Fuel consumption |
مصرف متوسط سوخت: |
4.1 لیتر در هر 100 کیلومتر |
3.8 لیتر در هر 100 کیلومتر |
Fuel consumption |
حداکثر سرعت اسمی |
100 کیلومتر بر ساعت |
100 کیلومتر بر ساعت |
maximum speed |
حداکثر سرعت واقعی در جاده | 121 کیلومتر بر ساعت |
118 کیلومتر بر ساعت |
maximum speed RMS |
حداکثر سرعت ثبت شده تا کنون | 126 کیلومتر بر ساعت | 127 کیلومتر بر ساعت |
maximum Top speed |
حداکثر متوسط سرعت متوسط در جاده | 108 کیلومتر بر ساعت | 105 کیلومتر بر ساعت |
maximum speed RMS |
داشبورد |
عقربه ای |
دیجیتال الکترونیکی |
Dashboard |
رنگ بدنه |
مشکی،نارنجی،سفید |
مشکی،نارنجی،سفید، زرد |
Color |
خورشیدی جلو | 13 دندانه | 12 دندانه | Final Drive Front |
خورشیدی عقب | 43 دندانه | 36 دندانه | Final Drive Rear |
قیمت ( 1396/03/06) |
60.000.000 ریـال (تهران) |
61.500.000 ریـال (تهران) |
Price ( 2015-06-23)
|
نکته: هر 1 کیلووات-ساعت برابر با 1.34102 اسب بخار میباشد.
آلبوم تصاویر:
مقدمه:
تا اینجا به معرفی شرکت سازنده این موتورسیکلت و تصاویر آن را ملاحظه فرمودید، اینک موقع آن شده تا این موتورسیکلت زیبا و گران قیمت را مورد ارزیابی قرار دهیم تا ببینیم چند مرده حلاج است.
نگاه اول:
در نگاه اول ظاهری براق، پرقدرت و دارای یک شاسی زیبا، تناسب رنگ نارنجی و مشگی که شما را خیره میکند و نسبت به تمام موتور های هم رده خود در بازار یکی از گذینه هایی خواهد بود که نظر شما را جلب خواهد کرد. رینگ های نقره ای و دو شاخ نقره ای رنگ، شل گیرهای نشکن، زین بلند و قوص دار، چراغ جلو ذوزنقه ای، اگزوز استیل و رکاب های تا شونده کاملا بزرگ، صفحه کیلومتر عقره به ای ساده که دارای دور موتور برقی و نشان گر سرعت عقربه ای و مسافت شمار قدیمی چرخ دنده ای، شمارنده دنده دیجیتال، چراغ هشدار راهنما و نور، دارای چراغ سلام و نور بالا و پایین و نور کوچک، راهنما های بسیار زیبای نشکن جدید LED، چراغ خطر زیبا، دارای ترک دست برای سرنشین دوم، انجین نقره ای بزرگ و پرقدرت، گیربکس پنج دنده، استارت الکتریکی، دارای رادیاتور روغن به همراه یک حفاظ در روبروی آن، دارای سیستم آلاینده Euro 3، باک بزرگ با ظرفیت 8 لیتر، دارای ترمز های دیسکی، عدم وجود سنسور جک بقل برای عدم روشن شدن تا زمانی که موتور بر روی جک میباشد، جعبه ابزار کوچک، کایت های براقی که تمامی رنگ های آن زیبا و جذاب هستند، در کل یک موتورسیکلت کاملا مجهز زیبا و کمتر کسی هست که با دیدن چنینی امکاناتی آن را یکی از گذینه های خود جهت خرید انتخاب خواهد نمود.
کیفیت ساخت:
وقتی در حال دیدن این موتورسیکلت هستید کیفیت ساخت قطعات آن با چشم نظر شما را بر آورده میسازد و میتوانید تشخیص دهید کیفیت ساخت قطعات خوب بوده و با توجه به قیمت آن ارزش خرید را دارد. از همه مهمتر نمای ظاهری شاسی موتور است که به دلیل پهنی و خم های مطابق داده شده با قسمت های کایت های بقل احساس پرقدرت بودن و با دوام بودن شاسی را تداعی میکند. کیفیت شاسی در این موتور خوب است و بهترین و بادوام ترین نوع شاسی در تمامی موتورهای ساخت چین موجود در بازار ایران است.
تحقیقات اولیه:
در تحقیقات اولیه که از طریق سات هایی چون پرشین موتور و تیونیگ تاک نمودیم و همینطور از فروشندگان بازار راسته خیابان فردوسی در شیراز همگی یکی از بهترین های رده تریل 250 سی سی موجود در بازار را تریل پیشرو 250 سیسی گلد کیو ام معرفی مینمودند و آن را موتوری ایده آل برای درون شهر میخواند و آن را به اتفاق تحسین میکردند.
نتیجه اول:
با توجه به امکانات، ظاهر، کیفیت ساخت و رده تریل بودن آن یک موتور ایده آل و جوان پسند بوده و موتور سیکلتی است که در بازار جزء بهترین ها خوانده میشود و مطمئنن یکی از گذینه های خرید برای هر شخصی خواهد بود.
نقد و بررسی تخصصی:
خوب تا به اینجا موتوری در پیش روی داریم که با بهترین موتور رده تریل یعنی روان QM با حجم انجین 200cc در ظاهر یکی است و تمامی امکانات آن را دارا میباشد هم به لحاظ قدرت، سرعت، ظاهر، امکانات، کیفیت ساخت و استایل و همچنین موتوری زیبایی میباشد که هر شخصی آن را برای خرید در فهرست خود قرار میدهد. این ویژگی ها ما را بر آن داشت تا با تحقیق و بررسی های دقیق این موتور را مورد آزمایش قرار دهیم تا ببینیم آیا حرف ها و شنیده ها و تبلیغاتی که درباره تریل پیشرو گلد کیوام 250 میشود آیا در عمل هم اینچنین هست یا خیر.
نگاه اول:
چراغ جلو اندازه کوچکی دارد و دقیقا مطابق یا تمام رقبای هم رده تریل خود دارد و همانند سایر زقبای خود دارای نور تقریبا مناسبی بوده و چشم رانندگان روبرو را در تاریکی شب ناراحت نمیکند. پوشش نور در جلوی موتور به نسبتا یکنواخت است و با نور پایین تا 5 متر را به خوبی پوشش داده و با نور بالا فاصله ای حدودی تا 15 متر را به خوبی پوشش میدهد. اما به عنوان یک موتور جاده ای میزان نور این موتور کم میباشد ولی چون کلاس این موتور تریل و طراحی شده برای آفرود می باشد میزان نور قابل قول است.
چراغ خطر عقب بسیار شفاف و روشن بوده و نور را به خوبی بازتاب می دهد اما میزان اندازه کاسه آن تقریبا کوچک بوده و جا داشت کمی بزرگتر ساخته می شد. و در هنگام ترمز گرفتن نور استاپ ترمز به خوبی و به وضوح قابل رویت بوده.
راهنماهای آن با قابلیت انعطاف پذیری و با و جود سطح کوچک دارای نوری بسیار واضح و قوی میباشد و نکته بسیار جالب آن تکنولوژی ساخت آن از دیوید های ال ای دی میباشد که دارای عمر بسیار زیاد و مقاوم در شرایط بسیار سخت می باشد. اما به دلیل استفاده از پایه های لاستیکی بی کیفیت با خم شدن بیش از 30 درجه در اصطلاح پایه های راهنماها قیچی می شود. که با توجه به مبلغی که برای خرید چنین موتوری صورت می گیرد اصلا خوب نیست.
باطری اصلی موتور از نوع آبی با قدرت 5 آمپر 12 ولت بوده که ساخت کشور چین و از درجه کیفیت خوبی ساخته شده است و در طی گذشت سه سال از کار خواهد افتاد.
جعبه ابزار در سمت چپ در عقب نصب شده که دارای بدنه پلاستیکی بوده تقریبا محکم و دارای آچار های اولیه ای چون آچار شمع، پیچ گوشتی، آچار 17-14، دسته زور که دارای کفیت بالایی است ، به همراه یک کیف پلاستیکی با کیفیت بسیار پایین میباشد. که در مقابل بهای موتور و نسبت به کیفیت ساخت قطعات جای بحث دارد .
رینگ های موتور با ظاهری زیبا و به ظاهر با کیفیت مطمئن میتوانند در هر جاده ای به خوبی دوام بیاورند و هر ضربه ای را تحمل کنن. لاستیک های مناسب برای سرعت و رانندگی فقط در جاده ها و درون شهر میباشد و ساخت ایران متعلق به شرکت ایران یاسا بوده و دارا آج های کوتاه با عمقی کم می باشد. این لاستیک ها کمی در حفظ تعادل در پیچ ها شما را دچار مشکل خواهند کرد بیشترین هدف از قرار دادن این لاستیک ها بر روی این موتور برای رسیدن به سرعت های بالاتر و رانندگی درون خیابان ها و جاده های آسفالت میباشد ولی درصورت نیاز برای جاده های خاکی آن را میبایستی تعویض نمائید.
متاسفانه بر روی این موتور هیچ گونه محافظی از جمله حفاظ های مچی فرمان ندارد و میبایسی خود آن را خریداری و بر روی آن نصب نمائید. اما بر روی شاسی در قسمت انجین یک حفاظ سینی مستحکم موجود است تا جلوی ضربه های نه چندان پرقدرت را بگیرد.
دسته نگهدارنده سرنشین عقب در ظاهربسیار با کیفیت می باشد اما با کمی دقت خواهید دریافت که جنس آن از نظر ساخت از آلومینوم خشکه می باشد و دارای کیفیت متوسطی نیز می باشد.
کیلومتر موتور الکترونیکی اما به صورت عقربه ای میباشد و دارای دقت خوبی در به نمایش گذاشتن دور موتور و یا سرعت و یا مسافت میباشد.
رکاب ها و پدال ترمز پایی و پدال تعویض دنده کاملا در زیر پا قرار داشته و به آنها کاملا مسلط خواهید بود. و به دلیل سیستم تا شونده در هنگام زمین خوردن میزان آسیب های وارد شده بر آنها بسیار ناچیز خواهد بود. اما شاسی و حفاظهای آهنی رادیاتور روغن ضعیف هستند و در برخوردهای نچندان محکم به راحتی آسیب جدی خواهند دید.
شل گیر های جلو و فلاپ های دو شاخ و کایت های بقل از جنس فایبرگلاس بوده و حالت انعطاف پذیری برخوردارند و در صورت برخورد با جسمی به راحتی آسیب نخواهند دید.
شکل اورگانومیک زین بسیار مناسب بوده و در هنگام سوار شدن شما را کاملا مسلط بر موتور و محیط اطراف خواهد کرد و کمترین میزان فشار به ستون فقرات را وارد می سازد و به دلیل پهنی و نرمی آن در رانندگی های طولانی خیلی دیرتر دچار خستگی خواهید شد. و چون کاملا مسطح بود به راحتی قادر خواهید بود تا دو نفر دیگر را هم سوار کنید اما توجه داشته باشید که این موتور دارای حداکثر ظرفیت استاندارد دو نفر میباشد.
از نظر در دسترس بودن قطعات چون ترانزیستور ( شارژر )، باتری، بوبین، کنتاکت راهنما، و .. به راحتی در دسترس بوده و بسیار سریع میتوان اقدام به تعویض آنها نمود.
شکل طراحی کایت های بدنه موتور در قسمت باک به صورتی میباشد که همچون یک بادبان عمل کرده و جریان هوای مقابل را با کمترین اصطکاک ممکن به قسمت پایین به سمت هدسینگ های ( بادگیرها ) انجین و قسمت رادیاتور روغن هدایت میکند و این به نوبه خود باعث افزایش ضریب خنک شدن موتور میشود. علاوه بر هوا خنک بودن انجین یک رادیاتور 7 اینچی باعث میشود که بسیار سطح تبادل گرمایی موتور با محیط اطراف بالا برود و این امر علاوه بر خنکی انجین باعث افزایش طول عمر قطعات داخلی انجین میگردد مخصوصا در طی مسافت های طولانی در جاده ها و یا نقاط گرم کشور و یا در فصل تابستان و یا زمان هایی که موتور در حالت حرکت نمیباشد ( همانند توقف در ترافیک ).
نکته مهم در اینجاست با اینکه یک حفاظ جهت جلوگیری از ضربه برای رادیاتور روغن در نظر گرفته شده است اما در صورت بروز هرگونه آسیبی به رادیاتور عملا موتور از حرکت باز ایستاده و قادر به طی ادامه مسیر نمیباشد . در داخل رادیاتور روغن، از همان روغن داخل انجین استفاده میشود، که در صورت آسیب رسیدن به رادیاتور عملا به دلیل کاهش میزان سطح روغن در انجین نمیتوان موتور را روشن نمود و اقدام به حرکت کرد در صورت عدم رعایت این نکته دمای انجین بالا رفته قطعات داخلی به دلیل عدم روغن کاری مناسب و افزایش سطح اصطکاک پیستون با بنده سیلندر رینگ ها آسیب دیده و دچار چسبندگی گردیده و موتور در اصطلاح جام مینماید. اما در رادیاتور های آبی این عمل اتفاق نمی افتد و شما قادر خواهید بود تا مسافتی را جهت رسیدن به اولین محل برای رفع نقص طی نمایید.
انجین موتور از حجم 249 سی سی برخوردار بوده که این خود باعث افزایش قدرت در موتور میشود و با وجود یک گیربوکس 5 دنده لرزش کاهش و عمل کنترل سرعت در موتور افزایش یافته و میتوان در درون شهر ها و یا جاده های خاکی با تنظیم نمودن دنده مناسب از یک سرعت مطمئن جهت کنترل هرچه بهتر موتور اقدام نمود از نظر کیفیت ساخت پوسته انجین میتوان گفت که کیفیت ساخت در حد خوبی بوده و میتواند با موتورهای شرکت هایی چون هوندا، یاماها، سوزوکی و ... برابری کند. این موتور هم با استارت و هم با هندل پایی جهت راه اندازی طراحی شده است.
اگزوز موتور دارای صدای بسیار کمی بودهو چون اگزوز این موتور از استیل میباشد و به دلیل حج بالای حرارت رنگ اکزوز تغییر کرده و از حالت نقره ای رنگ به حالت قرمز مسی تغییر می یابد.
شاسی موتور سیکلت پیشرو گلد کیوام 249 Gold QM مستحکم به نظر میرسد به گونه ای که این شاسی بجز برای تردد در شهر و یا جاده های خاکی می تواند در پیست های آفرود هم وارد شود و در مقابل شاسی موتور کیو ام شرکت روان سیکلت با هم برابری میکنند و میتوان پیش بینی نمود در سواری های Off-road در صخره ها و پرش هایی با ارتفاع نچندان بلند دچدار آسیب دیدیگی خواهد شد.
از نظر نرمی کمک فنر باید گفت نرمی لازم برای سواری های Off-road را ندارد اما بسیار مناسب برای سواری های شهری و جاده های خاکی بوده و به دلیل دارا بودن قابلیت تنظیم میتوان ارتفاع موتور را به راحتی تنظیم و کمی به نرم دست پیدا نمود که این خود یک امتیاز میباشد.
سیستم ترمزها در این موتور از نوع دیسکی بوده که این به نوبه خود بسیار ارزشمند میباشد چرا که در ترمز های دیسکی ترمز های مکرر صورت گرفته که باعث افزایش دما در سطح لنت و دیسک میگردد، بر خلاف ترمز های کاسه ای با سرعت بسیار بالایی خنک گشته و باعث عمل متوقف سازی در موتور شده و حتی نسبت به ترمز های کاسه ای عمل توقف سازی را با سرعت تقریبی 2 برابر انجام میگیرد. در یک مقایسه کوچک زمانی که شما با سرعت 100 کیلومتر در ساعت رانندگی مینماید با اقدام به گرفتن ترمز در یک موتور با ترمز های کاسه ای پس از طی نمودن 360 متر متوقف میشود در صورتی که ترمز نمودن با موتوری که دارای ترمز دیسکی میباشد شما پس از طی نمودن126 متر متوقف میگردد.
برجسب های نصب شده بر روی موتور با کوچکترین آب گرم و یا شست و شو در کارواش ها به راحتی کنده شده و از بین خواهند رفت.
فیلتر روغن مورد استفاده شده در این موتور از نوع 1.5 اینچی کاغذی میباشد که به معنای این بوده که عمل پاک سازی روغن با بهترین سطح ممکن صورت می گیرد.
کیفیت ساخت:
در کلیه قطعاتی که میتوان آنها را مشاهده نمود ( منظور کلیه قطعات بجز قطعات اصلی و حیاتی که در درون انجین بکار رفته اند) سطح کیفیت ساخت نسبت به سایر تولیدات شرکت های داخل ایران تقریبا خوب بوده و دارای کیفیتی برابر و یا نسبتا بالاتر از تمامی موتورهای موجود در بازار میباشد. اما در مقابل با قیمت این موتور میبایستی سطح کیفیت ساخت کمی بالا تر می بود.
تحقیقات فنی اولیه:
در بین تحقیقات برآمده از تعمیر کاران موجود در بازار و اکثر کسانی که خود دارای این موتور بوده اند و جستجو های اینترنتی به نتایجی رسیدیم که باعث تعجب ما شد.
گفته های مالکین:
اکثر غریب به اتفاق مالکین موتور پیشرو گلد کیوام پیشرو گلد کیوام 250 همچون سایر برند های دیگر از مصرف بالای سوخت، حجم حرارت بسیار بالای انجین و اگزوز را بیان مینمودند.
نتیجه دوم:
پس از بررسی های حضوری از کیفیت، امکانات بر روی این موتور و جلب نظر ما و شنیدن حرف های مالکین و کاربران سایت ها صورت بر آن شدیم تا وارد عمل شویم تا به همه شک و تردید ها پاسخ دهیم که آیا دیده هایمان درست است یا شنیده هایمان! پس در ادامه با ما همراه باشید تا از اسرار موتور پیشرو گلد کیوام 250 پرده برداری کنیم.
قسمت اول: نقد و بررسی تجهیزات و امکانات موتورپیشرو گلد کیوام250
قسمت دوم: نقد و بررسی تخصصی کارایی و عملکرد موتورپیشرو گلد کیوام 250
نقد و بررسی تریل کویر 250 Kavire T2
نقد و بررسی تریل فلات Falat 250
نقد و بررسی تریل احسان Ehsan GY200
نقد و بررسی تریل روان RAVAN QM-R200
آشنایی با بهترین موتورسیکلت های درون شهری ایران
آشنایی با بهترین موتورسیکلت های تریل مونتاژ ایران
تشخیص ایرادها و انواع صداهای اضافی انجین موتورسیکلت
آموزش نصب دزدگیر بر روی موتورسیکلت
تفاوت دنده تایم و زنجیرتایم و تسمه تایم در وسایل نقلیه
آشنایی با روغن موتور و زمان مناسب تعویض روغن
متن قولنامه خرید و فروش موتورسیکلت
منبع: باشگاه موتور سواران ایران

فیلم موتور پیشرو گلد 400 کیلومتر راه رفته.
صدای خاصی که حکایت از مشکل داشته باشد مشاهده نشد و تنها صدای فیلر نرم و صدای کامپرش خروج دود از اگزوز شنیده میشد

چطور براتون فیلم ارسال کنم شماره تماس بدید یا این شماره تماس بنده هست ۰۹۳۳۹۷۵****
پس از عضویت در سایت وارد حساب کاربری خود شده و سپس ارسال کنید

با سلام من دوماه پیش یدونه صفرشو خریداری کردم.از روز اول موتورش صدامیداد.گفتن روغن عوض کن خوب میشه روغن عوض کردیم خوب نشد گفتن اچارکشی کن اچارکشیم کردیم خوب نشد الانم میگن به ما مربوط نیس موتورم کلا ۴۰۰ کیلومتر راه رفته.اشغاللللللللل ترین نمایندگی و کارخونه رو دارن .۲۰۰ میلیون هم پول گرفتن موتور صفر عیب دار دادن
دقیقا چه صدایی میدهد؟ فیلم بگیرید ارسال کنید. شما میتوانید به صنایع و معادن شهر خود شکایت کنید و طلب تعویض ویا دریافت خسارت نمائید. تا 1000 کیلومتر گارانتی دارد. با شکرت تماس بگیرید و عنوان کنید اگر رفع عیب نکنند به صنایع و معادن شکایت خواهید نمود

سلام ایا تعویض انجین این موتور ( پیشرو گلد) با یک انجین دیگر مثلا xlr250 و یا هر انجین قویتر دیگر ممکن است( انجین خود موتور صدمه دیده)
بله ممکن است

سلام نمایندگی فروش لوازم در تهران شماره تماس و ادرس دارین بدین برای پیشرو گلد۲۵۰
با شماره تلفن بخش فروش شرکت که در ابتدای مطلب درج شده است تماس بگیرید

سلام .وقت بخير .يك سوال فني دارم اگه اطلاعاتی داشتید لطفا پاسخ بدید.پیشرو Qm گلد کاربرات دارم یک روز صبح موتور روشن نشد برسی کردم ترانزیستور به کوئل برق نمیداد. ترانزیستور فابریکی خریدم اما اونم برق با سوئیچ واردش میشه اما کیفیت جرقه ضعیفه. ترانزیستور موتور بی کلاچ بستم برای تست بوبین که برق مناسب داد به کوئل. ایا امکان این هست بوبین ضعیف یا خراب شده باشد و نتونه پتلس مناسب به ترانس فابریکی خودش ارسال کنه ؟
با توجه به توضیحات شما بوبین ولتاژ لازم را ایجاد نمیکند. اگر با افزایش دور موتور بوبین همچنان نتواند ولتاژ لازم را ایجاد نماید بایستی بوبین تعویض گردد. احتمال اینکه بر اثر افزایش دمای بسیار بالا، لاک روی سیم های بوبین دچار سوختگی و اتصالی سیم پیچ ها به وجود آماده باشد زیاد است.

سلام موتور تریل خوب هم برای شهر و هم منطقه جنگلی چی پیشنهاد میکنین؟
در حجم 250 به ترتیب کویر CRF ، نامی QM، پیشرو QM Goldeو در حجم 200 به ترتیب روان QM، پیشرو QM، نامی QM
البنه جنگل در حد 2 هفنه یبار میرم خیلی ها گفتن پیشرو دو کمک
برای مسیرهای خاکی و روستایی دو کمک عقب پیشنهاد می شود
چون تک کمک ها زود از زیر ادم در میرن
صحت ندارد.
اما من با قیافه 2کمک ها حال نکردم
همچنین
پیشنهاد شما چیه؟

باسلام چه نوع موتور تریل ایرانی برای آفرود مناسبه؟
ایران دوچرخ ایکس دو و روان کیو ام

با سلام. من می خوام یه موتور تریل برای شهر بخرم. خودم چشمم t2 کویر گرفته آیا مناسب هست؟
بله مناسب شهر است
شما چی پیشنهاد می کنید؟
انتخاب شما
2- آیا تریل دست دوم تو تهران خوش فروش هست یا فروشش سخت می شه؟
باید بگردید

سلام بزرگوار ببخشید آیا موتور تریل جترو انجین مشکی بهتره یا پیشرو گلد
پیشرو